Operatie

14 april 2014

14/4 We zijn nog niet weg. Vorige week bleek het noodzakelijk om de dierenarts te raadplegen over een bult op de voorpoot van onze hond Mel. Zij likte er voortdurend aan en de bult werd steeds groter. De dierenarts zag het somber in en adviseerde een biopt te nemen en dat door een pathologisch laboratorium te laten onderzoeken. Vrijdag zou waarschijnlijk de uitslag komen en dan kon hij meteen opereren. Bij een kwaadaardige tumor zou hij ruim moeten snijden en dat kon problemen geven bij het hechten van de wond. Gelukkig bleek de tumor goedaardig maar de fax kwam te laat binnen en hij zou pas vandaag (maandag) kunnen opereren. Dus vertrokken wij niet op zondag, maar gaan morgen pas weg. Mel loopt nu rond met een kap om haar kop zodat ze de wond niet kan likken. Moet 2 weken blijven zitten. Ze loopt overal tegenaan. Erg zielig.
De camper is gepakt. Morgen de laatste loodjes, alles afsluiten en dan kunnen we gaan rijden. We hopen Koblenz te halen, 300km.

1. Jan Huijbers:
    14 april 2014
    Ruud en Astrid,

Wanneer alles gepakt is moet je toch wel rond 12 uur in Koblenz kunnen zijn. Om lekker lang en uitgebreid te ontbijten heb je nog 3 maanden dus dat stel je voor morgen maar uit.

Goede reis gewenst uit Oss
    Hanny en Jan
  2. Nienke Kruijs:
    16 april 2014
    Dag Astrid en Ruud,

Nu toch vertrokken en gearriveerd in Koblenz of zo mogelijk verder!?
    Gelukkig dat het wat hond Mel betreft alles meevalt.

Wens jullie een voorspoedige reis met veel fijne ontmoetingen!
    Warme groet uit Dongen,

Nienke